naplom

naplom

Július 24. péntek

2015. július 24. - Mellifera
Kora reggel levágtam itthon a füvet. Anyáékat Zsuzsához vittem és az én lábam is kezelte ózonnal, elkészítette a vadgesztenye kivonatot. Vettünk Apunak 2 papucsot és egy övet Móninak (3.150Ft). Reggeli (300Ft). Jutkánál meglocsoltuk a virágokat és elmosogattunk. Bevásárolni indultunk: patika (*6.434Ft), drogéria (3.450Ft), zöldséges (2.080Ft), TESCO (*10.395Ft). Erzsi néninél felvettük a vödröt amit fel kell vinni a Mátrába. Szalonna (1.330Ft). Délután Edit jött Marikával. Felszereltem a tetőcsomagtartót amit rendeltem (*12.500Ft) és a Trabiról ami rajta volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://azennaplomjo.blog.hu/api/trackback/id/tr437783678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása