naplom

naplom

Július 16. csütörtök

2015. július 16. - Mellifera
Reggel elvittem Mónit dolgozni, majd a munkaügyi központba mentem a határozattal és lajstromba vettek. 15 napon belül egészségügyi alkalmasságom kell igazolnom a háziorvos által, és egy hónap múlva jelentkeznem. Zsuzsánál átnéztem a méheket és elvettem 11 keretet pergetni, amit délután kipergettünk, majd visszaadtam a kereteket. Vettem egy autós töltőt a laptophoz (*3.187Ft). Miután érte mentem Móniért, vettünk dinnyét (1.300Ft), cigi (950Ft), majd kimentem a 4-es elkerülőhöz a pesto oldalon, mert Bajszi hívott, hogy segítsem már ki, mert őrizni kell éjjel egy kotrógépet. 450Ft-t fizet óránként. Fél nyolcra értem ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://azennaplomjo.blog.hu/api/trackback/id/tr937783694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása