naplom

naplom

Július 4.

2015. július 05. - Mellifera
Reggel egyedül jöttem haza, mert Móni ment Mimivel takarítani. Apuval kimentünk a méhesbe és átnéztük a rajokat - kevesebb mint a felében nevelt anyát a raj - és egyesítettük a családokat. Felmentem vásárolni, Mospilant vettem a Gazdaboltban az orchideára (540Ft), kenyér (200Ft), gyógyteák (), TESCO-ból hoztam 2 Vanish-t (*). Ebéd után az albérletbe mentem, majd Zsuzsához, mert délelőtt elvitte gyógynövényt gyűjteni és a nádudvari strandra. Este az udvaron pakoltam. Itthon aludtunk. A svéd vitt 4 üveg tavalyi akácmézet (+8.000Ft).

A bejegyzés trackback címe:

https://azennaplomjo.blog.hu/api/trackback/id/tr77783718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása